Atbalsta grupa LGBT līdzcilvēkiem

330837734_4e0fca6514_m1.jpgMozaīka organizē jau otru atbalsta grupas tikšanos LGBT cilvēku vecākiem, ģimenes locekļiem un citiem tuviem cilvēkiem.

Tas liek man aizdomāties par to, cik gan sliktām jābūt tām attiecībām, lai vecāki dotos kaut kur ārpus ģimenes apspriest savu bērnu kā tādu svešķermeni. Šī mana vīzija izriet tikai no tā, ka mani vecāki allaž ir bastojuši visāda veida vecāku sapulces. Ka viņi vienmēr ir bijuši tā siena, kas ir manā pusē un allaž atbalsta mani. Viņi ir mācījuši arī man tādai kļūt- stāvēt kā sienai par tiem, kurus mīlu.

Mani vecāki ar cieņu uzņēma manu savādo izvēli. Viņi spēja to pieņemt paši un rast atbalstu savos draugos. Cik gan jābūt grūti tiem no mums, kam vecāki nav atbalsts? Vēl jo vairāk, jāuzņemas pierunāt vecākus piedalīties šadā atbalsta grupā… It kā bērns būtu kāds spitalīgais, nolemts missijai uz Marsu.

Cik pareiza šāda atbalstgrupas esamība, tik aplama. Pareiza, jo kādam tā palīdz. Aplama, jo būtībā šī palīdzība būtu lieka, ja vien vecāki būtu vecāki. Un mācētu mīlēt savus bērnus bez nosacījumiem.

Jā ir vēl attālākie radi un citi… Nevaru iedomāties nevienu savu draugu, kuram būtu nepieciešama reabilitācija pēc tam, kad viņš uzzinājis, ka man patīk sievietes. Un nevaru iedomāties, ka kādu no viņiem es pierunātu apmeklēt šadu pasākumu. Tie, kuri mani nepieņem ir tiesīgi palikt pie savas izvēles.

Vienkārši.

Tik ļoti pēc kara izklausās šādas grupas nepieciešamība. Pēc aizsargāšānās, pēc čaulas, pēc bailēm. Pārāk daudz baiļu ir mūsos. Vienkārši jādzīvo. Kā taureņi lido…

Vienkārši

Komentēt

