Cits viedoklis…1.

Vienpadsmit jautājumi, uz kuriem atbild par savu orientāciju pārliecinātas lesbietes. Šoreiz ļauju jums ieskatīties pirmā jautājuma atbildēs… Bet turpinājums sekos.

1.Daudzi geji ir satikušies ar sievietēm, pirms apzinājušies savu orientāciju. Vai topašu varētu attiecināt arī uz lesbietēm?

Baltaa

  • Tas atkarīgs no indivīda. Uz mani to ir iespējams attiecināt, uz citām – varbūt nē. Mans “gājiens” bija šāds, jo cilvēku iemīlēju, neskatoties uz dzimumu, tikai pēc tam sapratu, ka tieši dzimuma atšķirības mūs šķir. Pēc tam izdarīju pareizo izvēli.

Dianasw

  • Jā, man ir bijušas nopietnas attiecības ar vīrieti, lai arī kopš bērnības zināju, ka man patīk sievietes. Vienbrīd domāju, ka, ja es centīšos, tad varētu arī nebūt es pati un spēšu iemācīt savai sirdij, kad iemīlēties un kamā. Bet tai laikā man nebija īstas saprašanas par to, kāda starpība ir starp jēdzieniem: dzīvot un būt laimīgai un dzīvot, lai vecāki un radi būtu laimīgi.

Skaistylaite

  • Es atkal nedomāju, ka ir tāda vajadzība- būt ar vīrieti,lai saprastu kas īsti esi… Ir jau ari citas iespējas par to pārliecināties. Stimuls: ziņkāre, vēlme uzzināt ko jaunu bez vīrieša klatbūtnes…
    Bet tas tā- katrs cilvēks ir individuāls. 

Kr

  • Jā, kāpēc ne? Es esmu satikusies ar tonnām vīriešu, līdz sāku aizdomāties, ka varbūt nevis man neviens nepatīk, bet varbūt man vispār sievietes patīk. Informācijas trūkums sax.

Juta

  • Jā,jo sievietes “pamostas” parasti vēlāk.

Dagmara

  • Es konkrēti zinu divus cilvēkus: viens- nekad nav saticies randiņu nozīmē ar pretējo dzimumu, bet otrs- ir gan saticies. Rezultāts: abu apvienojums.

Plastic

  • Jā, protams. Arī manā paziņu un draugu lokā esošās lesbietes ir bijušas kopā ar vīriešiem. Ir tikai pāris izņēmumi, bet arī es esmu pieskaitāma pie tām, kurai pirms sievietēm ir bijušas attiecības arī ar pretējo dzimumu. 

Snaiper

  •  Jā. Lai gan – par “daudz” neesmu tik pārliecināta.

Varka

  • Jā, man ir bijuši vīrieši, bet līdzko es iepazinu, kā ir būt kopā ar sievieti… nu tā, ka tu saproti, ka viss iepriekš ir bijis kaut kāds pašapmāns… 
     

Silentione 

  • Uz lesbietēm kopumā – iespējams, uz mani personīgi – stipri nosacīti.  

Bitenieks 

 

 

  •  Jā.Esmu bijusi kopā ar vīrieti un ne vienu vien… Bet to,ka esmu lesbiete, sapratu,apzinājos vien tikai tad,kad pirmo reizi biju kopā ar sievieti…🙂

Pavasars

  • Jā, droši vien ir meitenes, kas ir draudzējušās ar puišiem pirms saprata, ka viņām labāk patīk nepuiši, bet uz mani tas neattiecas.

Kailaamaha

  • Uzskatu, ka katrs gadījums ir individuāls, manā gadījumā jā.

4 thoughts on “Cits viedoklis…1.

    • jautājums kā naglai uz galvas. Ko lai saka? Tas ir labi, ja kāds atceras šo ierakstu tik ilgi… Khmm-m, bet nudien, materiāls, no kura tika ņemts info šim ierakstam, bezcerīgi gājis bojā.

      Like

Komentēt

