Karogs

Draudzības dienu kontekstā mozaīkiešu vēlme izdaiļot sava ofisa fasādi ar varavīkšņkrāsu karogu cieta zināmu fiasko. Kādam tas aizēnoja logu un kādam vienkārši metās raibs gar acīm, raugoties uz pretējo namu, kur ierastā skata vietā plīvojas TAS.
Atbrauca vīri formā un karogu aizvāca. Cik gan bija liels mans pārsteigums, kad kādā pusdienlaika pīppauzē slājot gar Lielbritānijas vēstniecību, es manīju savādu rosību. Daži Mozaīkas pārstāvji steidzīgi nāca man pretī un L. Kļaviņa garāmejot izmeta frāzi:” Nāksi? Mēs karogu ceļam!” Biju vismaz izbrīnīta un nodomāju, ka cilvēki gājiena laikā būs bišk sacepušies. Taču- nē. Varavīksnes karogs plīvoja pie Lielbritanijas vēstniecības vēl vairākas dienas, ikreiz liekot man pasmaidīt, kad devos kārtējā pusdienu partraukumā.🙂

3 thoughts on “Karogs

  1. to ir iespējams noorganizēt, ja mūsu vidū ir tik aktīvi cilvēki kā Clare B Dimyon no UK (pagājušo gadu atveda violeto teletūbiju, šogad bija jau kā regulārs ciemiņš), kas nebaidās runāt ar savas valsts vēstniekiem par nepieciešamību atbalstīt praidus tajās valstīs, kur to rīkošana sagādā problēmas. Vēl jo vairāk tādēļ man bija nedaudz žēl, ka Latvijā bija ļoti maz cilvēku, kas šajā gājienā uzdrošinājās doties.

    Like

Komentēt

