7 lietas. Kārtējās.

Pateicoties zuz.lv,  tā sadraudzības “7 things” stafete ir nonākusi arī pie manis. Nekas geniāls gan man nenāk prātā, bet nu labi…

Bildes

sēpija kā fotogrāfiju apstrādes efekts ir mana vājība. Kaut kā velk un pievelk! Iespējams, šī mana kaislība nāk vēl no tālās bērnības, kad bildes tika attīstītas mājās. Manam tētim patika visādi eksperementēt un dažkārt viņam sanāca tādas… ne melnbaltas, bet brūnos toņos ieturētas bildes. Man ļoti patika! Patika, jo atšķīrās no pierasti melnbaltajām. Siltas tādas… ar dvēseli. Pati fotografēju vien tā, savam priekam. Bet dievinu apmeklēt fotoizstādes un regulāri mieloju acis ložņājot pa fotoblogu un citiem līdzīgiem portāliem. Jo skaistums valda pār pasauli!

Naudiņa

hm..nu, lai jau iet! Deviņu gadu vecumā es savu pirmo naudiņu nopelnīju strādājot par kombainiera palīgu uz graudaugu kombaina “DON- 1500″. Tādi, tolaik- jaunmodīgi, monstri kolhozā bija tikai divi. Un labā zīme tiem bija lielāka jauda, lielāka stabilitāte, lielāka degvielas tvertne. Plašāks pļāvēja tvērums, akmeņu savācējs,labāki sieti un lielāks bunkura tilpums, kas automātiski paaugstināja ražīgā darba stundas. Pielietojot dažas viltības, 5 tonnas graudu tajā varēja sabāzt. Mans pamatdarbs kāreiz bija vāķīt, lai tās 5 tonnas tur satilptu un kalnā braucot- neizbirtu.

Par pirmo aldziņu devos uz Rīgu, apmeklēju ZOO, nopirku kleitiņu, saēdos saldējumu “Pols”, kuru laukos nemaz nevarēja dabūt un mammai sapirkos zefīrus.

Sērkociņi

es tos krāju, vācu un loloju. Stiepju no dažādiem bāriem un klubiem, jo tur tie daudzveidīgāki atrodami. Ne fanātiska aizraušanās, bet tā, aiz nav ko darīt.

Citrusaugļi

jāatzīst, ka man garšo citrusaugļi. Mandarīnus un apelsīnus es patērēju patiesi vērā ņemamos daudzumos. Nonākšana Spānijas apelsīnu birzī bija manas mazās laimītes kalngals. Paradīze zemes virsū! Greifrūti gan tā retāk nonāk manos nadziņos, jo tie bieži vien ir neadekvāti skābi. Un es vēl neesmu attīstījusi sevī greifrūtu izjūtu. Nav ne mazākās saiknes ar to augli. Skatos un nejūtu, kāds ta viņš būs. Citroniņš pie tējas arī ir svēta lieta. Lai gan tējai daudz labāk piestāv laims. Un laima miziņas ir neaizstājamas visādu kūku, krēmu pagatavošanā.

Veikali

grūtsirdību vislabāk dziedē iepirkšanās. Tā nu tas ir. Kosmētika, labas smaržas… auskari, skaista piespraudīte, jauna somiņa vai kleita. Šallīte ar spīgulīšiem vai cepure ar dumju puķi. Reiz es nopirku trīs rokassomiņas vienā dienā… Par laimi, grūtsirdība un nelāga oma man ir reti, tādēļ šī mana iedvesmošanās metode nenoved pie finansiāla kraha. Un es nepērku lietas, kuras man pēc tam nevajag. Nē, kaut ko sev, mīļajai, ilgi kārotu… Un tādu, ko ikdienā varbūt atlieku, jo ir svarīgākas lietas par sevis lutināšanu. Taču ir reizes, ka vajag! Noignorēt kārtību un rutīnu.

Tostarp, es vienmēr ļoti labi zinu, ko vēlos nopirkt. Bet parasti tā, ko vēlos, nemaz nav pārdošanā. Un, ja man iepatīkas kāda manta, tā noteikti būs dārgākā no visām. Uz cenu var pat neskatīties.

Rētas

tikai četras. Viena pavisam sīka un šaura- uz ceļgala par atmiņu no māsas sarkanajām sandalītēm. Otra uz elkoņa- par atmiņu no kūleņa mešanas ar velosipēdu. Trešā uz papēža, par atmiņu no stikla lauskas. Ā-ā…un ceturtā uz apakšdelma, par atmiņu no ķirurga.

TV

es jau gadu dzīvoju bez TV. Bet tagad gan esmu nobriedusi tādu iegādāt, jo ir jāatzīst, ka man sāk iestāties informācijas bads. Internets, radio un laikraksti nesniedz man optimālu risinājumu. Esmu secinājusi – pieņēmums, ka TV skatīšanās noēd laiku, ir mistisks izdomājums. Laiku zog  gan laikrakstu lasīšana, gan ziņu meklēšana internetā. Un lasot ziņas, māju neizkārtosi, ēst nepagatavosi, drēbes neizgludināsi… Tostarp TV klausoties, to visu mierīgi var darīt. Un ik pa brīdim uzmest aci bildei arī. Tā ka- esmu par TV esamību mājā.

Vairums blogotāju, kurus būtu gribējusi ieteikt es, jau sen kā ir šīs ķēdes sastāvdaļa. Tad nu jaunu divreteni negudrošu un pieminēšu šeit vien dažus, kuri uz sitienu nāk prātā un nav vēl uz āķa…

Stafeti piedāvāju pārņemt:

Ms Marii – jo kādu brīdi nav manīta.

Neatkarīgais – jo spečuks glītrakstīšanā.

Subalterns – jo spečuks “mīksto” jautājumos.

Rudzupuke – jo varētu uzrakstīt vai norunāt ko lirisku.

 

 

8 thoughts on “7 lietas. Kārtējās.

  1. Atpakaļ ziņojums: 7 Lietas | Ar savu galvu uz pleciem. Un sirdi krūtīs.

  2. Atpakaļ ziņojums: 7 lietas | SVILPE burto ... !

  3. gribu komenteet TV iegaadaashanos. Diemzjeel zinjas ir ne visai patiesas, arii informaacijas ir tiiraa safabriceeshana. Jo vairaak skataas TV, jo vairaak rodas iespaids, ka pasaulei gals ir pienaacis. Reitingu uzsishanas noluukos, tikai negatiivais un shausminoshais tiek raadiits un apspriests. kaut kaa nozuud dazjaadiiba un pozitiivaa pieskanja.
    Es censhos izlaist zinjas, jo no vinjaam nelabi vien paliek…

    Like

  4. Nepretendēju uz stafetes pārņemšanas, bet iekomentēt, cerams var😉
    Ja Tev patīk sēpijas bildes, tad noteikti patiks plašu atskaņotājs
    …kuru var klausīties gatavojot vakariņas vai tīrot māju…
    lasot avīzes vai meklējot ziņas internetā
    rakstot vēstules, “blogojot” un atbildot uz glupiem komentāriem
    un Protams, Protams…ar mīļoto dzerot vīnu sveču gaismā…
    NAF… to TV?!

    Like

    • …uz doto brīdi TV ietilpst mūsu mājas aprīkojumā. Pārsvarā tiek skatīti Discovery, Animal un NG tipa kanāli.

      P.S. Uz glupi komentāri, par laimi, tomēr ir gana liels retums.

      Like

Komentēt

