Vāks!

Viss, bez šaubām, šai pasaulē ir pilnīgā kārtībā un harmonijā! Tā, laikam, nodomāja puisis, kurš viendien aizgāja formēt ielūgumu savam ārzemju sirdsāķim… Un uz jautājumu, kāds tad būtu aizjūru ciemiņa uzturēšanās mērķis, puisis godprātīgi atbildēja: ” Es esmu pederasts! Un mēs abi precēsimies Zviedrijā!”

Es nosnigu līdz ar linoleju… Notecēju līdz kanalizācijas lūkai un klusi nolēmu, ka būšu labāk nekaitīga baktērija uz klozetpoda sienas! Jēziņ!!! Lai gejs, pie pilna prāta esot, sevi sauktu par pederastu?! Vai tas kaut kāds modes kliedziens tagad? Tendence?

It kā lietas apstākļus nebūtu varējis izklāsīt kā toleranci veicinošāk… Tak ne… “Zdrastje, ja vaša tjošča!”

Bet… nu labi, pieņemsim, manī ierunājās jūtīgā lesbiete.

9 thoughts on “Vāks!

  1. Nu, tas vārds ir tāds kā padomju laika žargons, tiešām nav saprotams, kādēļ gejam būtu sevi tā jādēvē…

    Like

  2. šokējoši, pēc tam mazliet ar humoru to uztvēru un pat pasmējos, un, he, zini, nav jau arī tik maz dzirdēts, ka geji paši sevi tā dēvē ik pa laikam. ej nu saproti!

    Like

  3. Un to dzird cilvēki, kuriem es vēl nesen esmu teikusi – “..fui, nu kā nav kauns gejus saukt par pederastiem?”… Ha-ha… Un, lūk,viens jaukumiņš pats sevi tā pozicionē…

    Man atliek tikai pasmieties. Nu ja.

    Like

  4. laba humora izjuuta un vienreizeeja uzdroshinaashanaas. Man shkjiet, ka jaunietim sarkasma pietiek. Vinjsh droshi vien to uzjautrinaajuma un samulsuma deelj izdariija. Ir taksh veids, kaa noshokeet cilveekus un likt vinjiem sarkt…

    Rupji, bet cepuri nost…

    Like

  5. savs laiks un vieta sprēgāt! Tapat kā- nesprēgat. Un visvairak jau hetero šokē, ja kāds iedomājas, ka šādi var šokēt.🙂

    Like

Komentēt

