Džeida…

sune 7. janvārī man paliks 8 gadi… Un mans vārds ir Džeida. Savu Dzimšanas dienu es svinēšu Zviedrijā. Jā, šeit nu jau pāris pēdējos gadus ir manas mājas. Tā nu ir sanācis, ka mans papiņš ir gejs. Godīgi teikt, tā galīgi nav mana suņa darīšana. Bet viņš mīl vīriešus.  Tā nu viendien papiņš mūs sapucēja tālajam ceļam. Vispār jau man te tīri labi patīk.

Viņš mani lutina. Dažkārt man šķiet, ka viņš ir pārlieku kautrīgs un pieticīgs. Taču, šķiet, arī viņš seit arī ir ļoti laimīgs. Ir tikai viena lieta, kas mani kaitina! Viņš nudien daudz laika pavada pie datora. Viendien es paskatījos, ko gan tādu viņš tur dara?

Khm… Viņš zīmēja jocīgas lietas.  Papiņš to sauc par mākslu. Virtuālo modi… Man gan būtu daudz labāk paticis, ja viņš būtu uzzīmējis kādu mētelīti man! Nevis apģērbus tām dāmam ar lielajiem pupiem vai večiem ar… Km, nu ja! Vispār jau te ir diezgan vēsi. Un es esmu modīga dāma. Man tiešām ir sava gultiņa. Savs spilventiņš. Bet mētelīšu man tomēr nekad nebūtu par daudz!

Dienās, kad es izeju ārā, man tak ir jāatstāj labs iespaids uz apkaimes suņiem! Esmu sparīga dāma. Un pat augumā daudz pārākos suņus nolieku pie vietas viens un divi!

Jā, un nepadomājat kaut kā ne tā! Kaut papiņš mans ir gejs, man tas tomēr nav iedzimis. Man tīri labi patīk tie suņpuikas. Tikai esmu izvēlīga un kaut kādam manierēm tak ir jābūt! Tā vienkārši manu sirdi nemaz nevar iekarot. Manās ielas cīņās papiņš mani atbalsta un ir īsts karsējpuisis. He!

Papiņš man nedod saldumus. Par to es drusku gribētu pasūdzēties! Tikai nezinu īsti- kam… Visa pārestība gan pazūd, kad viņš mani cienā ar ogām un augļiem. To gan nedrīkst nevienam sunim teikt, bet… man garšo…😛

Ja jau viņam patīk tas, ko viņš zīmē, es izdomāju, ka varbūt patiks arī jums! Paklusām nočiepu pāris bildes un nosūtīju Rendijai. Lai ieliek blogā…

Ceru, papiņš nebūs dusmīgs… Nu, ja būs, es ta mīļi paskatīšos uz viņu un paluncināšu asti. Tas vienmēr palīdz! Galu- galā, arī man kādreiz gribas paklabināt taustiņus!

He!

2 thoughts on “Džeida…

Komentēt

