Turētājs

kad durvis atveras un viena cilvēka vietā ienāk divi, man dažkārt nākas jautāt, kas tad tas pirmais pienākas tam otram. Nu ir… Jo dažkārt cilvēki ļauni manipulē viens ar otru un dara sliktas lietas.

Un rau,  šodien uz šādu jautājumu man tika sniegta atbilde: “Esmu šīs norēķinu kartes oficiāls turētājs, ar kuras līdzekļiem tiks segta šī cilvēka…”  Jā, es neminēšu- kas. Tas nav tik būtiski. Amizanti man likās, ka nesekoja atbilde- draugs, paziņa, kolēģis, kaimiņš, tēvs, brālis, darba devējs, partneris… Nē- norēķinu kartes turētājs.

Žetons cilvēkam, nudien. Tik sausi, skaidri un nediskutabli atbildēt vajag mācēt!🙂 un- lai katram no mums ir kāds tāds īpašs, savs, izskatīgs un apsviedīgs  “norēķinu kartes turētājs”…  Un lai mēs esam kādam…

Taču nenoliedzams fakts… Tik glancēta atbilde. Tik auksta un bezpersoniska. Mūsu laikmeta tendence. Glabāt aiz aizsega tīri cilvēcīgas emocijas, attiecības… Slēpt aiz cinisma. Aiz varēšanas, spēka, dominēšanas. Aiz bailēm zaudēt to varēšanu sabiedrības acīs. Kā jau vienmēr… Kā allaž.

One thought on “Turētājs

Komentēt

