Pa ķērienam

mēdz jau teikt- īstai sievietei, pat ja tā ir lesbiete, tuvumā allaž jābūt vīrietim… Tā teikt, pa ķērienam. Salabot ūdens krānu, pielikt plauktu, salikt mēbeles, pārvietot ledusskapi… Esmu no tās amazoņu sugas, kurām šķiet gana stulbi, ja sieviete pati neprot saimniecībā veikt sīkus remontdarbus. Tomēr jāatzīst, ar gadiem dzīve mani ir samierinājusi. Un būtībā, ja jau vīrietim kārojas būt varošam, vadošam un prasmīgam, man nav iemesla viņam to liegt. Jo visu, ko izdara kāds cits, nav jādara man. Tas, ziniet, atbrīvo laiku citām lietām. Ir gana ērti un parocīgi. Bez tam, viņš jūtas īpaši pagodināts. Un tā… Būtībā sanāk, ka es ik pa brīdim izliekos ko nevaram. Lietās, kuras tīri labi varu un esmu izpildījusi pati. Viņiem par prieku.

Kādā vietējā LGBT portālā panesās diskusija. Tika spriests par to, kāda karmiskā nozīme ir tam, ka mēs esam homoseksuāli. Kādēļ mēs esam tādi piedzimuši un kas mums ar to jāapgūst. Lai vai cik neticami tas izklausītos. Bet neesot ar vīrieti nedz seksuālās, nedz garīgās partnerattiecībās, šīs dzīves laikā man tas tomēr neliedz labāk izprast viņu.

Vīrietim būt nemaz nav viegli. Kas tur vienkāršs, kalpot  instinktiem un nest pasaulīgo atbildību par visu? Praktiski- bez izvēles tiesībām, jo pati daba ielikusi viņos šo graujošo mehānismu… Tieksmi vairoties, apgūt maksimali daudz sievietes. Nest mājās medījumu. Arī tad, ja aiz loga dižķibele. Ļaut sievietei justies kā aiz sienas, pat ja mugura viņam padevusies sīka. Būt vainīgam, ja izpildījis dabas saucienu. Būt vainīgam, ja nav izpildījis sabiedrības cerības. Vīrietis nevar būt sašļucis, vīrieši neraud. Visu savu sāpi un pārdomas viņi patur sevī. Jā, daba ir iedevusi mazu atlaidi, vīrietis domā skaidrāk. Jūt mazāk. Bet fakts- viņi mirst agrāk. Stress vienalga viņus panāk. Un tas ir neželīgi. Nespēt pačīkstēt, nedrīkstēt nevarēt, neizraudāt… tikai stiept un stiept, un stiept.

Tādēļ darbā, kad saskaros ar agresīvu tēviņu, es saprotu, ka viņš tikai ļoti cenšas… Izskatīties labi savās, savas sievas un bērnu acīs. Viņš cenšas nokārtot lietas tā, lai vakarā viņu nezāģētu neapmierināta sieva. Viņš cenšas, jo neviens cits taču neizdarīs to, kas jāizdara… Un brīžam man nudien paliek viņa žēl. Un es laipnāk izturos. Saprotošāk. Tas atbruņo. Jo vīrietis- karotajs, tiešām samulst, ja karot nav ar ko.

Mēs, sievietes, drīkstam izvēlēties- būt vājām, neaizsargātām vai stiprām. Vīrietim… Kāda gan izvēle vīrietim?

Ar visu to, ka man patīk sievietes… Tādu galēju, trauslu, pasīvu sievišķību man ir grūti pieņemt. Nu tādu, no sērijas- man bail vienai tumsā iet, es nevaru panest to smago begoniju podu, es nezinu- izlem manā vietā, iekaro mani- es esmu tik bikla kā stirna… Aizstāvi mani… Nocel zvaigznes no debesīm, jo esmu sieviete… Bla- bla- bla.

Vīrietis radīts tā, lai viņam patiktu arī šādas sievietes. Paļāvīgas, neizsargātas, biklas… Un kaut daudzas lietas mainījušās. Un dzimumu lomas jau sen salijušas viena katlā, tomēr…

Vērojot geju profilbildes iekš draugiem.lv, nereti manu tendenci, ka viņi izvēlas sevi publiskot skaistu dāmu ielokā… Pirmkārt, viņi tā cenšas sapūst miglu acīs un likt domāt sabiedrībai, ka ir heteroseksuāli vai vismaz biseksuāli. Vai, ka ir geji, bet sieviešu rindās pieprasīti, ja nu kas… Vai tomēr, iespējams, katra īsta vīrieša tuvumā ir jābūt sievietei. Tā.. pa rokas stiepienam?🙂 pat, ja viņš ir gejs.

5 thoughts on “Pa ķērienam

  1. Atpakaļ ziņojums: Gejs pa ķērienam. | G* blogs

  2. Atpakaļ ziņojums: Vājais dzimums – geji | Rudzupuke.NET

  3. Man jau šķiet, ka liela daļa vīriešu tomēr ir tādi stumdāmi, bīdāmi, barojami un lūdzami.. Tie vecā kaluma “mednieki” -jā, viņi nelieksies un kaut tur lūzt un plīst – stāvēs par sevi un savu ģimeni. Iespējams, ka man vienkārši gadījies gan darbā, gan ikdienā sastapt vairāk tos jaunos un čīkstulīgos.
    Bet īsts vecis jau arī kādu asaru nobirdina :)kaut vai hokeju skatoties,he.

    Like

  4. par proporcijām nemācēšu teikt… tik vien, ka uz nullēm nav jālīdzinās. Līdz ar to, man atmiņā paliek vien tie labākie piemēri. Un par laimi, vecie neizmirs, arī jaunie nāk gods-godam. Interesanti, ka tie cerīgākie ir 80jos dzimušie. 60tie un 70tie kaut kādi paplāni vīrišķibas nozīmē gadi bijuši.🙂

    Like

  5. Atpakaļ ziņojums: Gejs pa ķērienam. | G*blogs

Komentēt

