Ziemciete

nu ko, tā šķiet, esam sagaidījuši… Jūs jautāsiet- ko tad? Viņu. Sieviešu kārtas, pavisam jaunu vēl, būtni, kas bloga aprakstā par autori pozicionē sevi šobrīd kā lesbieti.

Vārdu ”šobrīd” es izvēlos, pateicoties viņas pēdējam rakstam- par birku maznozīmīgumu. Viņa raksta par tēmām, kas nu tādai jaunai dāmai uz sirds. Taču neapšaubāmi ar homoseksuālu pieskaņu.

Esmu gana daudz reizes izteikusi izbrīnu par to, ka lesbietes neblogo. Ja mums jau ir ducis vairāk vai mazāk kvalitatīvu geju blogu, tiktāl, ka beidzot var izvēlēties- ko lasīt un ko ne. Tad ar lesbiešu blogiem ir tā, ka izvēles būtībā nav.

Man ir atbildēts vai… drīzāk- pārmests, ka arī Latvijas lesbietes blogo!!! Tikai viņas neblogo par TO tēmu. Jo viņas ir tā kā… augstākas par to? Vai vienkārši- viņu interešu loks ir tik plašs, ka krietni pārsniedz tik niecīgu pazīmi kā seksuālā orientācija.

Un protams, ka nav jāraksta par šo tēmu tikai tādēļ, ka esi lesbiete. Vienkārši mani izbrīnīja allaž, ka tīri matemātiskas nejaušības pēc neatrodas vēl kāda, kas tomēr raksta…

Nav manos spēkos izdibināt visas gūgles āres. Iespējams, arī  ir kāda, kas raksta. Un raksta sen! Tikai es to nezinu.

Ir, protams, Dace un viņas blogs. Tikai viņa blogo angliski. Un dzīvo Kanādā. Viņas latviskums mazliet ir jau izkliedēts… Ja tā var teikt. Viņas skatījums uz lietām vairs nav lokāls.

Lai nu kā, bet pāris dienas atpakaļ, pateicoties twitterim, manā redzes lokā nonāca šis te emuārs.  Lai gan autore uzturas ārzemēs, viņas rokrakstā vēl manāmas nacionālas iezīmes🙂.

Vienkāršs. Viengabalains. Tiešs. Viegli tverams,  jauks un romantisks blogs par kādas lesbietes pašidentifikāciju, pašcieņu un vērtību meklējumiem…

Nu man ir kārtējā reize, kad teikt- lai izdodas! Nepazust.

20 thoughts on “Ziemciete

  1. Atpakaļ ziņojums: Tweets that mention Ziemciete « Rendijas blogs -- Topsy.com

  2. Varbūt sievietes,kuras nevēlas veidot atsevišku blogu un nav tikdaudz laika varētu blogot zem šī ieraksta?:)

    Like

  3. Man šodien ir ko teikt. Biju pēc ilgiem laikiem pie ginekaloga…Un tiešām, ir kāir ar tiem ginekalogiem. Mani piemēram tracina,ka prasa – ir jums bijis sekss ar vīriešiem vai nav? Patika arī sava atbilde – emm,man bišķin pa citu līniju:D Hahaha. Uz šo atbildi sekoja tas pats jautajums par vīriešiem tikai jau dusmīgākā tonī..Sajutos vainīga…Rezultāta tiku steigšus pārbaudīta caur resno zarnu,par ko netiku iepriekš brīdināta, tāpēc no manas puses atskanēja -Auuchhhhhhcchh:D
    traki ar tiem ginekalogiem lv…traki.,

    Like

    • Ārste, kas reaģē neadekvāti varētu būt kāds aizvēsturisks Dino. Jo visi ginekologi ir mācīti, kā runat situācijā, kad paciente ir lesbiete. Un pirmkārt jau- neizrādīt izbrīnu vai nepatiku.
      🙂, jāiet pie ģinekologa- vīrieša. Ne?

      Like

    • Nu ja, bet Tu jau cimperliiga! Jaamaacaas teikt vaardinsh “nee,” ar vai bez paskaidrojumiem, viss izriet no taa, kas seko taalaak. Man parasti ir jautaats “dzimudziivi dziivojat?” un es saku kaa ir, ka, jaa, piekopjam. Ja peec tam, kad ir noskaidrots, ka kontracepciju nelietojam “vai tad pie beebja meeginjat tikt?” atbildu, ka beebis nu viss nesanaaks🙂 Protams, arii lesbieteem tomeer vajadzeetu izsargaaties, ja tas ir tikai to skaisto acu deelj, bet shii lieta taa iisti nekad nav tikusi pacelta.

      Like

    • man šķiet,ka mana kļūda bija tā,ka es jau ieejot kabinetā noskaitīju,ka dzimumdzīvi nedzīvoju, dzemdēt nevaru atļauties, nekādu sūdzību nav, vajag vienkārši sanitāro grāmatiņu:D laikam atstāju neveselīgu iespaidu ka esmu jaunava.

      Like

  4. ja vēlas ietaupīt un iet rindas kārtībā pie tās kur ātrāka rinda…tad sanāk pie aizvēsturiskiem Dino..:( Lieta tāda,ka tā jau veselības problēmu nav (saprotu ka ikgada apskates vajadzētu iziet), bet ginekologi.njanjanja..Nezinu kur tie ginekalogi apmācīti kā izturēties…bet jautajums par vīriešiem,kas ir bijuši daudzskaitlī man liek sajusties kā tādai obligati aplecamai govij kūtī..pie tam,tai brīdī kad jau sēdi krēslā. galīgi nav sexy. sajūtas kkādas pretīgas..
    pie vīrieša ginekaloga..nu nē, nekad!:) bet varbūt viss nāks ar laiku

    Like

    • Un reāli – kapeč man būtu jāiet pa ārstu kabinetiem skandinot savu orientāciju? varētu padomāt,ka tie ģimenokologi smaidot mani apsveiks ar puķu pušķiem uzzinot šo faktu.

      Like

    • Neuztver visu tik saasinaati, ne visiem aarstiem ir jaastaasta ar ko guli, kas un kaa, bet domaaju, ka ginekologjei, kaa otrai sievietei to vajadzeetu pateikt – katram gadiijumam un lai ieskraapee uz stuuriisha, nu kaut vai dziivojot sheit Latvijaa, pati tachu saproti, ka aarste mochiis par vechiem, taadu domu tachu pielauj iekviena lesbiete savaa viziitee ginekologa, esam tur kur esam, nu tad adekvaati arii uzvedamies, jocinjus tachu varam atstaat pie draudzeneem. Te vareetu buut daudz “bet”, BET shii ir konkreetas jomas daktere, kur manupraat tomeer ir jaapasaka “ar ko”, lai nav lieku paarpratumu. Par to otraa gala paarbaudi gan pabriiniijos, vai Tu to kaa joku, vai tieshaam taa bija, bet nu pret mani personiigi parasti apietas uzmaniigi, visu paskaidro, it kaa es uz taa galda guleetu kaa interns🙂, tik vien kaa par to, ka ja otraa gala paarbaude tiek veikta, esmu dzirdeejusi, ka pabriidina par to, bet labi, necimperleejies naakamajaa reizee, lai nav lieku joku no dakteres puses. Laikam saucas, iznaac no skapja savai ginekologjei vai kaa tur.

      Like

    • Ai, lai aizvesturiskie Dino necer,ka es iešu no skapja, lia viņām pēc tam ir par ko paņirgt pie kafijas tases…nekādus paskaidrojumus par vīriešiem un sieviešiem nesniegšu,bet to gan atklāšu,ka neesmu jaunava.
      Ar ārstiem jau vispār problemātiski LV, un nav jau runa par to vai var ārstam atklāt šo un to vai nevar:) nu man ir tā,ka ārsts tad nu būtu pēdējais kam.

      Like

  5. un vel novērojums ir, ka krievvalodīgās ārstes ap gadiem 40 un pēc, nezina vispār par to, ka sievietem ir sekss ar sievietēm. tā kā, neba nu homoseksualas pacientes metīsies izglītot šīs mediķes,hehe

    Like

    • Krievvalodiigas ginekologjes un virs 40 vispaar ir kaut kur jaaieraksta kaa iipashas sugas paarstaaves🙂

      Like

    • vai ne!:) tā jau ir forsi pie karstvīna glāzes uzsist humoristiska rakstura sarunu par šo tematiku,bet dzīvē..nu tas ir neciešami.Tepat pāri aizjūrai ir Zviedrija,kur visi ir pa kādiem 20 gadiem priekšā, arī ginekologu un “skapju” ziņā. Biju izbrīnīta, cik daudz tur staigā rociņas neslēpjoties gan sievietes, gan vīrieši pa pāriem:) Žēl!

      Like

  6. Atvainojos par šādas tematikas pacelšanu zem raksta Ziemciete…Varbūt Rendija varētu izveidot atsevišķu ierakstu sievietem,kuram ir ko teikt komentos – mazblogerēm:) Ņemot vēra,ka vienīga vieta,kur varēja patusēt bija gay.lv virtuāli. Un tagad šī zili un daļēji rozā vietne ir slēgta.

    Like

    • mja, zinu to grupiņu:) Tas nav priekš manis. Draugiem.lv vispār izmantoju tikai Adventes kalendāru. Tā kā foršāk tad to “visu un neko”. Ne jau ar domu,ka nu tik visi sāks rakstīt, bet tā – nebūtu par sliktu kādam domugraudam vai iz dzīves:)

      Like

Komentēt

