par spārniem

šodien manai mīļotajai ir Vārda diena… Sēdēt šeit un rakstīt, laikam jau pēdējais, ko vajadzētu darīt. Jāsakārto māja, cienasts jāuzbur(un man ar ēdiena buršanu pēdējo 2 gadu laikā iet slikti. Kaut kā savlaik pārbūros, laikam. :D) un jāiepako dāvana.

Jā, bet tomēr… Šodien man kaut kā uzmācas domas par spārniem. Par brīvību. Par brīvību dzīvot. Varbūt pie vainas Sīls, ar viņa ”Crazy”, kas skan fonā… Nezinu, nezinu gan.

Bet šovakar es pacelšu glāzi par tiem, kas lido. Par spīti aizlauztiem spārniem. Par spīti tam cikliskajam zemiskumam, kas, ko nu liegties, tā vien cenšas nogrābstīt ar puņkainām rokām. Par spīti noteikumiem, kas, ko nu tur slēpt, radīti, lai pakļautu cilvēka brīvo gribu. Par spīti pašlabuma meklētājiem, kas tā vien smej, mēdz kāpt pāri…

Galu galā es iedzeršu arī par viņu…Kura  joprojām vēl tikpat bērnišķīgi kā savos 16 ņemas savā smilšu kastē, tēlojot heteroseksuālu laimi, kuras nav. Par to otru, kas aptraipījusi sevi ar zemiskumu, nu riņķo pasaulē ar iedomātu pārākuma izteiksmi sejā. Par kādu citu, kas vēl joprojām tic, ka par naudu var nopirkt cilvēku. Un arī vēl par viņu, kas vismaz īsu brīdi bija drosmīga…

Njā–jā. Tik daudz ceļu. Scenāriju… Cilvēks var apjukt. Ak, Dievs, tik viegli ir apjukt! Iespējams, un es nenosodu. Pati esmu bijusi tur. Es zinu.  Bet arī nepieņemu. No sliktā ir jaatgrūžas. Un es atgrūžos.

Visam jābūt vienkārši. Vai nu tu esi vienā, vai otrā pusē. Pa vidu, patiesībā, nemēdz būt. Lai vai ko tur runātu, ka dzīve nav tikai balta vai melna. Dzīve, varbūt, nav. Bet cilvēks, caurmērā- ir.

Dziļākajā būtībā. Ja tu, tava dvēsele, nejūtas brīva, tu nelido, tevis nav. Tu esi nekas. Tad nu… laikam, iedzersim par to, lai mēs būtu! Un mūsu spārni taptu no tā gaišā, labā, patiesā un mūžīgā. No mīlestības.

Buča, mīļumiņ, Vārda dieniņā! Un, jā es jau skrienu! Šmorēt, berzt un vārīt. Bet visvairāk jau- gaidīt Tevi mājiņās! Spārnotā mana… :*

 

 

 

6 thoughts on “par spārniem

  1. 🙂 dziesma laba… Paldies, kā atgādināji…🙂
    Un jā, par to brīvību… vajag vienkārši saprast, kas veido Tavu krātiņu, un kad tas būs saprasts – atbrīvojies, lai arī kas vai kurš Tev to krātiņu uzliktu!🙂

    Like

    • neviens cits, kā cilvēks pats sev uzliek to būri. Izņemot gadījumus, kad ir karš vai cilvēks cieš fiziskas ļaunprātības dēļ.

      Like

    • neesmu gan. Pēdējo reizi, kad kaut kas tika runāts, plānojās, ka portāls darbu atsāks. Jebkurā gadījumā.

      Taču mūsu pasakaini pateicīgā un atbalstošā kopiena nav spējīga, piemēram, uz tādu nieku kā gay.lv īpašnieku uzmundrināšanu. Nevar tikai ņemt un cerēt, ka tā turpināsies mūžīgi. Kur nu vēl dīkt, ka nekas nava gana labi. Un tā- katru dienu.

      Bet gan jau, ka būs atpakaļ. Neturēs tak zem gultas visu to datu bāzi.

      Like

    • interesanti, kā gan gay.lv īpašniekus varētu uzmundrināt – ar ziedojumiem? Mana pārliecība, neesmu stipra lietās, kas saistās ar dziļāku it lietu izpratni, nerakstīšu taču vētules ar tekstiem – turās, es ar Jums, līdz ar to, neredzot reālu iepsēju, kā līdzēt, kā gan varētu bez uzmundrinošām vēstulēm, it pārzināšanas uzmundrināt to kopienu, kas nečikst?

      Like

Komentēt

