Liepziedu varā

Kamēr es esmu šeit, aiz loga nemanāmi aug koki. No liepu spārēm lēni dzimst mazas laumiņas ar palsi dzeltenām matu kodaļām… Uz saviem maigajiem spārniem tās ienes reibinoši saldu liepziedu smaržu manā kabinetā, lai brīdi vēlāk jau atkal bikli noslēptos liepu lapotnē.

Pilsēta slīkst dziļā vasrā, kur no Tavām lūpām iedvesmu dzer šis rīts. Kā zieds, kas kāri tver pirmo rasu, lai piepildītu dienas tveici ar maigi reibinošu aromātu. Tavs smaids ir neatvairāms. Īpaši – miegā. Tīrs, laimīgs un brīvs.

Varbūt tā smaida dēļ… Vai vienkārši tādēļ, ka es Tevi mīlu- dzirkstošs siltums piepilda dvēseli no apziņas vien, ka šis rīts Tev ir nesteidzīgs. Tavs. Tieši tik lēns un laisks, cik Tu to vēlies.

Saulstari baudkāri slīd pāri Tavai ādai… Tie iepinas Tavos matos kā kviešu druvā, apjukuši un prieka pilni… Tavās acīs uzzied medus, tas dzelteniem ziedputekšņiem grimst Tava skatiena zili- pelēkajās dzīlēs un tu mosties…

Tūlīt, tūlīt mani nonesīs apmeklētāju vilnis. Ieraus bezdibenī, kur citām domām ārpus darba nav piederības. Bet šī siltā, maigā sajūta par mani un Tevi. Par Tavu dienu… Tā paliks manī līdz pat vakaram, kad  es atkal izpeldēšu krastā. Lai sastaptu Tevi.

Tveicīgi, reibinoši silts.  Gaiss šķiet bikli, pat nevainīgi tīrs kaut arī atrodos paša pilsētas centrā. Taču šorīt šķiet, ka lauku vējš apmaldījies pilsētas mūros, izelpo peoniju un jasmīnu ziedu aromātu.  Zaļo pļavu dūmakaini- sanošo smaržu, kur sienāži pinas Jāņuzālēs…

Es Tevi mīlu.

Komentēt

