Apsveicu!

chuchapcerīgas runas par sasniegto un plānoto tradicionāli piedien gada noslēgumam.  Tomēr LGBT jauniešu portāla Skapis.eu rīkotā LGBT blogeriāde 2011, kas noslēdzās ar Daniela bloga “Zem Matrača” pārliecinošu uzvaru, lika man aizdomāties  par citiem  LGBT kopienai nozīmīgiem fenomeniem un notikumiem. Taču par to- kādā no nākamajiem ierakstiem.

Es nevaru lepoties ar to, ka ļoti pedantiski sekotu katram varavīksnes blogera ierakstam. Trūkst laika…  Par labu nenāk arī tas, ka bieži vien pietiek tikai izlasīt emuāra  virsrakstu, lai zinātu pilnu saturu.

Atzīšos, es ne par vienu no blogiem tā arī nenobalsoju. Taču, redz, rezultāts tik un tā aptuveni ir vienāds tam, kādu arī es to būtu apcerējusi.

Uz doto brīdi tikai Daniels ir līmenī pēc veikto ierakstu biežuma. Viņš rēķinās ar mērķauditorijas gaumi. Viņš piedomā pie bloga izskata. Ja es būtu balsojusi, tad balsotu par viņa blogu. Jo viņš tiešām un ļoti personiski izdzīvo sava bloga dzīvi.

Lai  Danielam veicas tikpat radoši darbināties arī turpmāk!

🙂 otro kā arī trešo vietu man patiktos iedalīt Neatkarīgajam un Subalternam. Patīk. Katrs pa savam, bet raksta labi. Ja raksta…

2 domas par “Apsveicu!

  1. Rendij, neskatoties uz rakstu biežumu un vizuālo glanci, kuros Daniels Tevi pārspēj, es gan būtu devis pirmo vietu, jo ar savu tiešumu un kontstruktīvo kritiku tu vēljoprojām es mana Latviešu valodas tīmekļa karaliene 🙂

    Patīk

Komentēt