Dāvida meistarstiķis

Riga Fashion Mood ietvaros, pēc ilgstoša radošas atturības perioda Latvijas sabiedrībā, atkal sevi pieteica modes makslinieks Dāvids. Diemžēl, viņa tērpu kolekcija neizpelnījās tikpat lielu ažiotāžu, cik to saņēma paša Dāvida inicēts konflikts pēc modes skates. Nespēdams it kā veselīgi sagremot  ar modes skati saistītu kritiku un turot ļaunu prātu uz žurnālistiem par sen pagājušiem grēkiem, Dāvids metās aktīvā verbālā pretuzbrukumā preses pārstāvjiem. Īpašu ievērību izpelnījās  asa Dāvida vārdu apmaiņa ar Kasparu Ūdri, kuras laikā Dāvids izkliedza:

“…es esmu biseksuāls. Nekad neesmu to slēpis. Man patīk. Nu , ko tu vari man izdarīt?  Jums rokas par īsām!  Tu esi slims. Tu esi slims, resns un neglīts! Piedod, es esmu jauns, skaists un… glīts.”

Uz ko K. Ūdris centās iebilst, ka viņš Dāvidam neko negrib izdarīt.

Zīmīgi, nesen raidījumā “Vīrietis uz paklāja”, kuras laikā tika iztaujāts un pētīts frizieris Pērs, TV un radio dīva Ieva Adamss atgādināja arī par savu biseksualitāti.

Gribētos tikai piemetināt, ka seksuālā orientacija nenozīmē lielāku talantu vai augstāku profesionalitāti. Taču,  papildus publicitāti tās pieminēšana acīmredzami garantē…

5 thoughts on “Dāvida meistarstiķis

  1. Tieši šodien runājām par biseksualitāti.
    Varbūt tas būs par skaļu teikts, bet mazliet biseksuāli ir visi. Vieni to atzīst, savukārt otri – noliedz. Turklāt pirmie par to nesatraucas un pat nedomā.

    Like

    • Nebūs tā, ka nosliece uz biseksualitāti vairāk būs sievietēm, bet vīrieši tomēr būs vai nu geji vai naturāļi?

      Like

    • No tā, kas man mācīts, sanāk ka seksualitāte ir kā līnija – vienā galā absolūta homoseksualitāte, otrā – absolūta heteroseksualitāte. Un mēs katrs atrodamies kādā punktā uz šīs līnijas, tiesa – lielākā daļa krietni tuvāk vidum nekā galiem.

      Like

Komentēt

