Vienšūņi

5350420_THE_LITTLE_PRINCE___HIS_TAMED_ROSE“Mani tas neuzbudina!”… Wtf?! Ikreiz, kad heteroseksuāls cilvēks šādi pamato savu nīgro attieksmi pret homoseksualitāti, mani tas iedzen savdabīgā bezapziņas stāvoklī. Jo nav jau tā, ka es mēdzu cilvēkiem jautāt, kādēļ jums nepatīk geji vai lesbietes?!

Tīri ikdienišķā  un sadzīviskā līmenī es nemēdzu pirmā pacelt šo tēmu. Es noteikti nejautāju, kas tevi uzbudina? Man patīk domāt, ka tādas lietas jautā un saka vien cilvēkam, ar kuru ir romantiskas attiecības vai vismaz teorētiski- būs. Protams, ir cilvēki, kuri mēdz šo tēmu apspriest ar visvislabāko draugu, kādu radinieku vai svešinieku attiecīgā domu biedru grupā. Ar kādu, kurš grib to dzirdēt. Un tas ir pieņemami, normāli, ok! Taču, ne jau ar kuru katru paziņu, kaimiņu vai cilvēku, kurš nejaušības pēc un nelaimīgā kārtā apsēdies tev blakus vilcienā…

Tas nozīmē, ka vienkārša ierindas līdzpilsone vai līdzpilsonis, kurš neietilpst manā šodienas erotiskajā ēdienkartē, nu tiešām ļoti pacenšas, lai viņam rastos iespēja paust šādu savu… piegājienu viendzimuma attiecību jautājumam. Bravo!

Un!? Nu un? Mani arī daudz kas neuzbudina! Un daudz kas- uzbudina. Mēs tagad- ko, runāsim par seksu?! Ja jau tevi tas “kaut kas” neuzbudina, arī man tagad būtu jāsaka, kas neuzbudina mani?! Mums būs- kas? Neuzbudinošo asociāciju vai neuzbudinošās pieredzes apmaiņa? Nē? Tiešām- nē!? Nu tad, mīļais cilvēk, ko tu man saki tādas lietas?! Jeb tevi tomēr uzbudina visi pretējā dzimuma cilvēki? Jeb neuzbudinošs homoseksuāli tendēts cilvēks ir sliktāks par neuzbudinošu heteroseksuāli, jo pirmais uzbudina vēl mazāk par pēdējo… Ir kāda uzbudinājuma skala? Tu ieraugi cilvēku un tā… nu, jā, 3 procenti uzbudinājuma, iznīcināšanas plānam nepakļaut!

“Bet kā mēs vairosimies?!”… Jēziņ! Un kas tas par jautājumu?! Tu tiešām nezini- kā?! Ja pat geji un lesbietes kaut kā prot radīt bērnus, tad heteroseksuāļiem tā lieta it kā stipri vienkāršota. Vai man tiešām jāstāsta, kā tu vairosies?! Ko un kā jādara, lai tu vairotos? Un ko nozīmē tavs “mēs”, ja telpā esam tu un es?! Nu labi, saprotu, ka “mēs” tavuprāt esat “jūs”- tā cilvēces daļa, kurai svarīgi vairoties un neizmirt.

Uz šīs mazās planētas cilvēku izraisītā karā un badā gadsimta ietvaros bojā iet miljoniem cilvēku reproduktīvā vecumā. Bet nē, tevi satrauc, ka viens vai trīs no simts Kārļiem, negribēs Anniņu, bet viena vai trīs no simts Anniņām negribēs Kārli…

Kaut kāda vienšūņa attieksme, nudien.

 

Komentēt