Stenders

Stenders-4Mēs atnācām kopā, taču nebijām sadevušās rokās. Nebija  kādu citu  īpašu tuvības pazīmju. Arī savstarpējas sarunas bija neitrālas. Mana mīļotā palika pie stenda, kur atrodas aromātiskās eļļas. Es autopilotā klīdu pa veikalu. Mani ne sevišķi apbur “Stenders”.  Nav jau tā, ka man nepatīk smalkas, smaržīgas lietas. Visticamāk, man pārāk daudz ir dāvinātas Stendera burbuļbumbas un ziepes. Interesantas, bet personīgi man ne sevišķi baudāmas lietas. Parfīma pārsātinātas.  Kaut jāatzīst, ka šeit parādījušās arī daudzas jaunas un tiešām lietojamas preces. 🙂 Ik pa brīdim es pienācu klāt savai sieviņai, izbaudot vienu vai otru eļlas aromātu un cenšoties izprast, kurš no tiem mani nedzen izmisumā. Mūsu meklējumos iestarpinājās pārdevēja.

Viņa bija laipna, smaidīga un ļoti runīga, izskaidroja, cik vien smalki spēja, aromātisko eļļu nianses. O, nu tas ir viņas darbs, tas skaidrs! Turklāt, veikalā notiek konkurss par labāko pārdevēju… Tā nu es klausījos, klausījos un ausījos viņas teiktajā, līdz mani pārņēma tāda nenoteikta, bet stabila sajūta… Pārdevēja gluži skaidri saprot, ka mēs esam pāris.

Hm-m-m-m, paskatījos viņā ciešāk. Attinu atmiņas arhīvos visas LGBT sejas. Sakritību neatradu. Šī, droši vien, bija ilgstošākā mana atrašanās Stendera veikalā, jo pārdevēja bija noskaņota uz neformālu sarunas noti. Acīs skatoties, šķelmīgi smaidot, Stendera produktu  apraksta veids šīs pārdevējas izpildījumā ieguva aizvien konkrētākas “jūs abas tās kopā lietosiet” aprises.  🙂

Parējās pārdevējas sāka mest dīvainus skatus, mīņāties un kļūt aizvien ziņkārīgākas. Viņām nelika mieru šī krietni ieilgusī situācija. Tomēr viņām, acīmredzami, jāievēro kāds zonējums. Ziņkāre viņas nenostūma sāņus ne par kvadrātmetru. Viņas palika, kur bija.

Tā nu mana sieviņa laimīgi iepirkās. Sakramējot visas pudelītes un trauciņus “Stenders” maisiņā, joprojām šķelmīgi smaidot, pārdevēja novēlēja mums jauku un piesātinātu vakaru…

:D, uz brīdi sasmējos. Vai tik pārdevēja iepriekš nav strādājusi kādā cita profila veikalā, kur tirgo preces pieaugušajiem. Jā, bet bija patīkami tomēr, tā iepirkties… kā pārim ne tikai savās, bet arī pārdevēja acīs.

5 domas par “Stenders

  1. Uz literatūras pusi esat skatījusies? Jums vajadzētu iemēģināt roku, lielāks vai mazāks potenciāls te neapšaubāmi ir, it sevišķi psiholoģiskās prozas virzienā. Tā ļoti lielās vadlīnijās runājot, jo šis protams ir tikai blogs un bloga ieraksti, kas ne uz ko daudz nepretendē. Vienīgi zemūdens akmeņus ļauj aptuveni nojaust.

    Patīk

    • Pedējā laikā nemitīgi saņemu ierosinājumus sākt rakstīt arī ko nopietnu. Uztveru to kā patiesas cilvēkmīlestības akta izpausmi, jo tīri paškritiski pati sevī rakstnieces dotības neatrodu. 🙂 paldies.

      Patīk

Komentēt